do any of my mutuals have experience pulling a horse trailer

Show thread

i also got stuck behind a truck pulling horses and i never thought about it before but that's gotta be the most nerve wracking shit on a bumpy ass road. pulling a regular trailer that's not full of brittle glass animals is bad enough

Show thread

the little man went sideways across the road and i had to go sideways too

Show thread

@unascribed i can see it being good for somebody who travels with their switch a lot and also needs to bring the dock for some reason. still, the marketing...

@unascribed me too tbh. i would love to have something more appropriate to the aesthetic

god my right ear is doing the loud ringing thing again please stop i just want to sleep

@VoxSomniator it was a floraverse thing...... they were mixed in with actually good stuff haha. i actually posted briefly about it in

i regret to inform you all that i have imagined a horse so cool that she has overshadowed my original cool horse

they were mixed in with actually good videos but those are the titles that stuck with me because they're so awful lmao

Show thread

keep thinking about the dream i had last night where there were how-to videos by angels with titles like "how to drain the energy from a room" and "how to use emotional leverage to get what you want"

tarot deck where the zeroth major arcanum is called the dumbass

maybe i should finally just unsub from this group's newsletter lol

Show thread

@snailerotica i guess its a useful way of signaling that the person using it has nothing for me lmao

@hierarchon (im still small mad about it because i used to say folx as a shitheaded punkass misspelling and then i had to stop because folks thought i was aligning myself with this "movement")

@hierarchon its just some bogus faux woke diction. somebody decided the word "folks" isn't inclusive so they added an x

Show older

pony princess super soldier's choices:

Cybrespace

cybrespace: the social hub of the information superhighway jack in to the mastodon fediverse today and surf the dataflow through our cybrepunk, slightly glitchy web portal support us on patreon or liberapay!